torstai 7. helmikuuta 2013

Wellness & Oriflame Gaala

Lupasin taannoin julkaista ennen ja jälkeen kuvat aloitettuani Wellness Hair & Nail Nutricomlex -kuurin. Ja nyt kai se lupaus on lunastettava vaikka kyllä hävettää! Ihan yhtä lailla molemmat kuvat on otettu päivällä - eli ei niin freesinä, mutta toisaalta, säikähdin ihan itsekin, että olenko mä ollut noin harmaa ja kamala. En siis ole tarkoituksella ottanut niin ankeaa kuvaa itsestä, vaan olen ihan aidosti just niin ankean näköinen :D Enkä sano että tuo toinen kuvakaan niin hehkee olis, mutta kyllä se on kahdesta pahasta pienempi paha :) Molemmat kuvat on kuitenkin otettu samalla kameralla :) Ja kerrottakoon nyt vielä sen verran että tässä välissähän hiukset kärsi aika rankan operaation, kun päätin tilapäisessä(?) mielenhäiriössä haluta olla porkkanapää ja heti kahden päivän kuluttua halusin palata takas blondiks (koska blondeilla on aina hauskempaa). Värinpoistoja ja vaalennuksia tuli tehtyä niin että niskassa on yhä ihottuma operaatiosta - mutta mikä parasta, hiukset pysyi päässä eikä päänahka valahtanut silmille! Olis oikeesti voinu käydä hassusti siinä väiren kans pelleillessä, joten uskon kuurin auttaneen siinäkin! Tässä kuva - nyt saa nauraa...
 Ja tässä tämä minun mielenhäiriö:
Kynsissä puolestaan oli just tekokynnet jotka eilen poistin, joten kynsinauhat siksi lievästi ärtyneet ja toki omatkin kynnet siitä kärsi, mutta kynsissä nyt ei muutenkaan näy nuo muutokset juurikaan päälle päin. Niin ja jälkeen-kuvassa on Oriflamen kynnenkovettajalakkaa. Välillä kynnet oli jo pidemmät mutta pakkasella rapsahteli poikki :( En siis saanut unelmoimiani pitkiä kynsiä... Vielä. Kuurin loputtua olen alkanut syömään Wellness Woman Packia ja harmittaa kun en syönyt sitä jo kuurin aikaan, koska teho olis voinut olla parempi. Esteenä oli että en kasvissyöjänä halunnut käyttää kalaöljyä, mutta nyt olen päättänyt kokeilla ja lupasin, että jos olen tyytyväinen tuotteeseen, jatkan käyttöä. Olen kyllä ollut tyytyväinen! Toinen paketti jo menossa :) Olen myös tehnyt uudenvuodenlupauksen juoda vettä. Luit oikein. Olen ollut cokis-riippuvainen, mutta nyt en ole ostanut kotiin limpparia ollenkaan - tosin pikaruokapaikassa voin juoda ihan hyvällä omallatunnolla. Mutta olen siis alkanut juomaan vettä ja huomaan jo että minua janottaa toisin kuin ennen. Uskon, että veden juominen vaikuttaa ihon kuntoon ja ihan fyysiseen jaksamiseen!
 Olen käyttänyt myös sännöllisen epäsäännöllisesti Wellness Shakeja ja keittoja. Shaken otan yleensä joko aamupalaksi tai kiireessä välipalaksi. Keiton saatan syödä lounaaksi leivän kanssa. Suklaashake on mauista suosikki, mutta pakko myöntää, että pidemmän päälle siihenkin alkaa kyllästyä. Kokeilin vaihtelun vuoksi sekoittaa suklaashaken banaanijogurttiin ja olipa muuten hyvää :P Varmaan minttu-esanssilla sais myös mukavan vivahteen maitoon tehtynä! Mansikkajauhetta olen sekoittanut juotavaan jogurttiin, mansikkakeittoon tai -mehuun ja vaniljaa joko appelsiinimehuun tai ½suklaa- & ½vaniljajauhetta ja maitoon sekotettuna. Keitto- ja shakereseptejä löydät lisää tästä! Tomaatti-basilikakeitto oli positiivinen yllätys, koska en ole ollut tomaattikeiton suuri ystävä, mutta tätä soppaa on mennyt jo yks laatikollinen :P Hyvin pitää nälkää ja on nopea tehdä & nauttia! Jos haluat testata tuotteita, mutta epäilet pidätkö niistä, niin muista että KAIKILLA tuotteilla on 100% tyytyväisyystakuu kahden viikon ajan! Voin myös tarjota maistiaisia :)

Ja nyt Oriflamen Gaalasta, joka siis pidettiin Oulussa lauantaina! Paikalla oli n.150 henkee (karkea arvio)! Enemmistö naisia, mutta myös miesaveceja. Itse olin ilman avecia :) Sain kutsun Gaalaan iloisena yllätyksenä ja ajattelin etten ota puvusta stressiä, mutta en omista ainuttakaan kokopitkää iltapukua, joten oli pakko lähteä shoppailemaan. Tai oikeastaan olin ajatellut vuokrata puvun, mutta harmikseni täkäläinen liike ei vuokraa kuin miesten pukuja ja naisten iltapuvut oli minun makuun liian näyttäviä ja krumeluureja (sekä kalliita!). Halusin jotain yksinkertaista, joka on kuitenkin näyttävä, mutta samalla käytännöllinen. Eli materiaali, joka joustaa, ei rypisty ja johon ei tartu koiran karvat :) Sain kuningasidean teettää puvun ja soitin ensimmäiselle pukuompelijalle joka googlehaulla tuli ja ei ole tarvinnut katua! Puolessatoista viikossa sain tämän ihanuuden:

Mekko tehtiin toiveideni mukaan ja hintaa sille tuli materiaaleineen n.190€ Ompelimo oli siis Kaunis Ajatus ja ompelija Teija Sorjonen. Täyden kympin palvelu! Kiitokset hänelle vielä tätäkin kautta :)

Gaala oli siis Oulussa Radissons Blussa ja kainuulaiset leidit esitti siellä oman ohjelmanumeronsa jonka voit katsoa tästä. Leidien miehillä oli oma sketsimuotoinen ohjelmanumeronsa:) Lisäksi paikalla oli livemusiikkia ja saimme maittavan illallisen. Arvontaakin oli, mutta yllättäin arpaonni ei suosinut minua :/ Palkintoina oli Mariskoolia, Iittalan Aalto-maljakkoa, Marimekkoa, Luhtaa ja Ipad, joten varsin laadukasta tavaraa oli tarjolla! Parhaiten pärjänneitä tiiminvetäjiä, myyntipäälliköitä ja edustajia muistettiin myös. Iloinen ja rento tapahtuma näin ensikertalaiselle :) Lisää tämmöisiä kiitos! :)
 Tässä leidit lavalla kokoonpano:
Marion, Paula, Lea ja Katri-helena - eli aluejohtajat Sirpa, Anja, Riitta ja Taina (minun "emo").





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti