sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Jumalan ainoa nenä ja muita käännöskukkasia

Matkalla minua nauratti kun ravintolassa kysyivät "Are You finished", eli oletteko jo valmiit - mutta se kuulosti kuin kysyisi "Are You Finish?", eli oletko suomalainen. Teki mieli huumorilla siis vastata että "No, I'm Swedish", mutta ajattelin etteivät ymmärtäisi vitsiä :D Samaten gaala-illallisella meinasi naurattaa kun tarjoilivat minulle aterian sanoen "This is seitan" joka tietysti kuulosti samalta jos sanoisi "This is Satan" :D Tuli sitten mieleen joskus näkemiäni käännöskukkasia jotka naurattaa vielä tänäkin päivänä. Tässä niistä parhaimpia:

I'm just asking - Olen vain persekuningas

I have been there - Minulla on papu siellä

God only knows - Jumalan ainoa nenä

We are the champions - Olemme herkkusieniä

Bye bye baby, baby good bye - Osta osta vauva, vauva hyvä ostos

Oh dear - Voi peura

Finnish people - Lopeta ihmiset

One cold beer - Muuan kultakarhu

Sun is shining - Poika kiilloittaa

On kyllä melkolailla minun tasoista englantia nämä käännökset :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti