perjantai 19. lokakuuta 2012

Kynsi- ja hiuskuuri alkakoon!

Jep jep. On tullu kokeiltua kuuri jos toinenkin, että sasin tuuheutta tukkaan ja kynnet kasvamaan & kestämään. En oo koskaan huomannu juurikaan muutoksia. Kummallista; jos koiralla on karvanlähtöaika ja alan syöttää sille biotiinia & metioniinia, niin huomaan muutokset kyllä aika pian. Ja kyllä, olen kokeillut syödä myös niitä valmisteita :D No nyt piti ottaa testiin "omia" tuotteita, eli Oriflamen Hair & Nail NutriComplex. Eli otin jo "ennen" kuvat, mutta julkaisen ne sitten vasta 3kk päästä kun saan "jälkeen" kuvatkin :P En nyt mitään radikaaleja muutoksia odota tapahtuvan mutta jotain kuitenkin! Täys kuuri vaatii 4 pakettia, ja kun tilaa kerralla kolme, saa neljännen kaupan päälle :) Kynnet mulla on tosi surkeessa kunnossa nyt. Liuskottuivat niin että pakko oli leikata lyhyeks. Ja kynsinauhat repeilee ja repsottaa. Hyi yäk. No hiukset nyt on ollu aina tämmöset elottomat, latteet, hennot ja huonokuntoset, jeejee!

Aina näitä kuureja kokeillessani oon aatellu et ei näistä haittaakaan varmasti oo (mitä nyt matti aina kukkarossa). Nyt uusimmassa (13/2012) Kauneus & Terveys -lehdessä oli näistä tuotteista ja tämä minunkin testaama tuote mainittiin siellä :) Jutussa sanottiin, että raudalla on merkitystä hiusten hyvinvointiin ja tässä tuotteessa on rautaa, joten tekee mulle varmaan hyvää, kun kasvissyöjä olen. Raskaana ollessa mulla on kyllä kasvanu tosi hyvin kynnet ja tukkakin ehkä ollu paremmassa kunnossa, mut se ilo loppuu sit heti synnytettyä. Sit alkaa varista hiukset oikeen urakalla ja pitkät kynnet on kovin epäkäytännölliset vauvan kans (varsinkin se on ihanaa kun kynnen alle menee **skaa :D ). Oonkin miettiny et jos tää ei toimi, niin pitää kokeilla syödä Ladyvitan Mamaa :D Jos se salaisuus piileekin siinä :)

Noista valmisteista ja kasvissyönnistä vielä sen verran, et useissa valmisteissa on jostain syystä käytetty liivatetta, niin ihan kaikkia en oo voinu testata. Esim. Evonia ja Priorin on pitänyt jättää väliin. Sit mietin et mitä jos ne just tehoiskin? :) Onko kellään kokemuksia? Mikä tehoo?

Mut nyt kun mulla nyt ei oo muita kuvia laittaa, niin hehkutanpa edes mun hienoa Oriflamelta saamaani alumiinista meikkiboksia :P
Siinä mun kolmen kuukauden kuuri nyt sitten on!

2 tablettia päivässä kolmen kuukauden ajan!

Ja ai että miten ihana boksi, arvatkaa mitä makso?

5€ :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti